کسب درآمد ازسایت kiamehr85

درباره ی سایت

وبلاگ کیامهر

شما می توانید برای دیدن تمام مطالب سایت گزینه ی(صفحه ی نخست )را از منو های بالای سایت انتخاب کنید و یا در زیر سایت در قسمت مطالب تصادفی،پست دلخواهی را انتخاب کنید و ببینید.

خواهش میکنم در هر پست نظر دهید.

حتما در سایت عضو شوید

زیرا بعضی از مطالب فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است و همچنین با عضویت می توانید خودتان در سایت پست بگذارید و به نوعی نویسنده ی سایت شوید.

برای عضویت در سایت می توانید گزینه ی (عضویت)را از منوی بالای سایت انتخاب کنید و یا در سمت چپ سایت در قسمت عضویت سریع عضو شوید.

کیامهر لعل علیزاده.

kiamehr.l.a@gmail.com

مهمان عزیز:

شما در سایت kiamehr85 هنوز عضو نشده اید.

از شما درخواست می کنم تا در این سایت عضو شوید تا بتوانید از منافع سایت همچون کسب درآمد استفاده کنید.

برای عضویت فقط کافیست بر روی این گزینه کلیک کنید.

بخش نظرات این مطلب
امین صحرلگرد
این نظر توسط امین صحرلگرد در تاریخ 1399/10/23 و 11:38 دقیقه ارسال شده است :
تشکر از آقای لعل علیزاده
سایتی که زدی واقعا عالیه
پاسخ : خوهش میکنم ممنون از شما
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/16 و 23:58 دقیقه ارسال شده است :
سلام.اشکال نداره.مگه من فضولمممم؟خخخخخخخخخخ
ایشالا خوش بگذره.
حالا کی برمیگردی انشالا؟
پاسخ : آخر تیر.
شما می تونید وقتی وارد پنلتون وارد سایت می شوید به من پیام خصوصی دهید و دیگر لازم نیست از اینجا پیام دهید.
من به شما یک پیام دادم
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/16 و 14:13 دقیقه ارسال شده است :
سلام.اخه اشکالش اینه که نظرات خصوصی رو هم اینجا نشون میده!!!
تازه یه فضولی...... با این اوضاع کرونا مسافرت رفتنت چیه دیگه ؟!!!!!!خخخخخخ
پاسخ : خخخخخ.
رفتیم خونه ی یکی از اقوام
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/16 و 0:56 دقیقه ارسال شده است :
سلام اقا کیامهر.واست ایمیل زدم.لطفا یه نگاه بنداز و همونجا جواب بده.ممنون
پاسخ : سلام باشه.
الان رفتیم مسافرت و من رمز عبور جیمیلم را فراموش کردم و فقط با لبتاب خونمون وارد میشم.هر وقت از مسافرت برگشتتیم جواب میدم.
البته همینجا برام بنویسین بصورت خصوصی
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/14 و 23:01 دقیقه ارسال شده است :
سلام اقاکیامهر.موفق باشی
پاسخ : سلام ممنون.
از نظرتون ممنونم.من فکر می کردم اگه سایتم رنگ و وارنگ باشه بیشتر جلب توجه می کنه.از نظرتون ممنونم ددستش میکنم.
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/14 و 23:00 دقیقه ارسال شده است :
سلام اقا کیا

اقای محرابی هستم توی گاما.یادته؟خخخ

یه چیزی میگم بهت برنخوره ولی خودت دقت کن ببین اینجوری نیس واقعا؟!!!!

این سایتت خیلی رنگ های نوشته هاش متنوع و زیاده!!!من که یرگیجه گرررفتم.خخخخخخخ

به نظرم یه کم ساده تر باشه بیشتر جلب توجه میکنه.

دوس داشته باشی تو ی نظر بعدی که خصوصی نمیفرستم جواب بده لطفا.

بازم برات ارزوی موفقیت میکنم
sba
این نظر توسط sba در تاریخ 1399/04/13 و 23:18 دقیقه ارسال شده است :
سلام اقا کیامهر
افرررین.خیلی کارت خوبه.ایشالا بتونم واست پست بذارم.فقط در چه زمینه ای باشه ؟
پاسخ : سلام.
ممنون هر زمینه ای که بود مهم نیست.
فقط بازدیدش زیاد باشه.
 شهراد لنگری فردوسی
این نظر توسط شهراد لنگری فردوسی در تاریخ 1399/04/12 و 14:11 دقیقه ارسال شده است :
ایول عالیه

حالا پست چی بزارم؟
پاسخ : هر چی که دوست داری فقط لازمه که خوب و پربازدید باشه
محمد ابراهیم رمضانی اول
این نظر توسط محمد ابراهیم رمضانی اول در تاریخ 1399/04/11 و 17:13 دقیقه ارسال شده است :
احسنت
پاسخ : ممنون.پس حتما تو هم از قسمت پنل مدریتت پست بذار تا بتونی کسب درآمد کنی
آرين سهند
این نظر توسط آرين سهند در تاریخ 1399/04/11 و 11:25 دقیقه ارسال شده است :
خسته نباشي اين كه بديهي بود انقدر جو دادايشکلک
پاسخ : بذار درآمد شو ببینی.

تقریبا شاید برای هر پستت 10000تومن بگیری
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید

محصولات ویژه

پشتیبانی

ابزار وبمستر

moisrex.r98.ir