1ماهگی سایت kiamehr85 مبارک

درباره ی سایت

وبلاگ کیامهر

شما می توانید برای دیدن تمام مطالب سایت گزینه ی(صفحه ی نخست )را از منو های بالای سایت انتخاب کنید و یا در زیر سایت در قسمت مطالب تصادفی،پست دلخواهی را انتخاب کنید و ببینید.

خواهش میکنم در هر پست نظر دهید.

حتما در سایت عضو شوید

زیرا بعضی از مطالب فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است و همچنین با عضویت می توانید خودتان در سایت پست بگذارید و به نوعی نویسنده ی سایت شوید.

برای عضویت در سایت می توانید گزینه ی (عضویت)را از منوی بالای سایت انتخاب کنید و یا در سمت چپ سایت در قسمت عضویت سریع عضو شوید.

کیامهر لعل علیزاده.

kiamehr.l.a@gmail.com

مهمان عزیز:

شما در سایت kiamehr85 هنوز عضو نشده اید.

از شما درخواست می کنم تا در این سایت عضو شوید تا بتوانید از منافع سایت همچون کسب درآمد استفاده کنید.

برای عضویت فقط کافیست بر روی این گزینه کلیک کنید.

1ماهگی سایت kiamehr85 مبارک
تعداد بازديد : 511

1ماهگی سایت kiamehr85 مبارک

 1ماهگی سایت kiamehr85 مبارک

 

 امروز(1/5/1399) مصادف است با تولد 1 ماهگی سایت kiamehr85

 

 

به مناسبت تولد 1 ماهگی مدیریت سایت kiamehr85 (کیامهر لعل علیزاده)براتون چندتا هدیه داره که خیلی شگفت انگیز هست.

 

 

هدایایی که تو هیچ جایی نمیتونید ببینید و فقط بخاطر 1 ماهگی سایت تازه تاسیس تقدیم شما می گردد.

این هدایا باعث کسب درآمد،شهرت،آشنایی با فضای وب و... می شود.

خب اما بریم سراغ کادوی تولد اما نه از طرف شما بلکه از طرف من.

هیچ کادویی به اندازه ی پول شیرین نیست. برای همین این هدیه تقدیم اعضای سایت می شود.

البته کسانی که تا پایان ماه آبان در سایت عضو شوند هم شامل این طرح می شوند.

جریان از این قراره که کسانی که دوست دارند کسب درآمد کنند کافیست برای خود یک پست در سایت بگذارند من همون اول به ایشان 1000 تومان میدم.اما این فقط یک پاداش اندک برای این عزیزان است.بلکه این عزیزان وقتی در سایت عضو می شوند شریک سایت هستند و می تواندد از امکانات سایت استفاده کنند.یعنی اینکه می توانند از طریق این لینک بروند و ثبت نام کنند . این سایت یک سایت تبلیغاتی هست که مدیریت سایت kiamehr85 با آن قرارداد بسته تا همه ی کسانی که در سایت پست می گذارند دیگر منتظر کسی نباشند تا بیاید با آنها قرارداد تبلیغاتی ببندد و برای همه ی اعضا که پست می گذارند شرکت آماده ی قرارداد با آنها هست.کسانی که در سایت مطلب گذاشته اند و از طریق این لینک، ثبت نام کنند می توانند تبلیغات این سایت را در پست خود گذاشته و پول آن را دریافت نمایند.شما می توانید از 9 طریق کسب درآمد کنید که در زیر نوشته شده است.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.

2. پاداش اعتماد و عضويت شما در سايت در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

3. جذب بازارياب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایتشود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 5000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

4. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند شما معرف ایشان خواهید شد بنابراین هر آگهی که ثبت کند  45% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 90000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

5. هر بنر دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش درج بنر ویژه ثبت نام کند شما معرف ایشان خواهید شد بنابراین هر بنر که ثبت کند  45% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک بنر، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 90000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.

6. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 45% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند، 67500 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.

7. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.

8. با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که شما معرف ایشان هستید، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.

9. هر بازاریاب با مشاهده هر پیام تبلیغاتی مبلغ 750 ریال دربافت می کند. پیامهای تبلیغاتی در بخش ارتباط با اعضا قرار دارد.

همه ی این ها تنها با عضویت در سایت kiamehr85 و گذاشتن مطلب در سایت kiamehr85 و بعد از گذاشتن مطلب ثبت نام در این لینک

موفق باشید.

اگر عضو نشده اید هرچه سریعتر در سایت عضو شوید تا بتوانید از این هدایای ویژه استفاده کنید.

مراحل عضویت :

 

تهیه کننده:کیامهر لعل علیزاده

 


http//www.kiamehr85.rozblog.com

نویسنده :
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 ساعت: 9:35
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید

محصولات ویژه

پشتیبانی

ابزار وبمستر

moisrex.r98.ir