رویدادهای صنعت هوانوردی کشور در سال 1399

درباره ی سایت

وبلاگ کیامهر

شما می توانید برای دیدن تمام مطالب سایت گزینه ی(صفحه ی نخست )را از منو های بالای سایت انتخاب کنید و یا در زیر سایت در قسمت مطالب تصادفی،پست دلخواهی را انتخاب کنید و ببینید.

خواهش میکنم در هر پست نظر دهید.

حتما در سایت عضو شوید

زیرا بعضی از مطالب فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است و همچنین با عضویت می توانید خودتان در سایت پست بگذارید و به نوعی نویسنده ی سایت شوید.

برای عضویت در سایت می توانید گزینه ی (عضویت)را از منوی بالای سایت انتخاب کنید و یا در سمت چپ سایت در قسمت عضویت سریع عضو شوید.

کیامهر لعل علیزاده.

kiamehr.l.a@gmail.com

مهمان عزیز:

شما در سایت kiamehr85 هنوز عضو نشده اید.

از شما درخواست می کنم تا در این سایت عضو شوید تا بتوانید از منافع سایت همچون کسب درآمد استفاده کنید.

برای عضویت فقط کافیست بر روی این گزینه کلیک کنید.

رویدادهای صنعت هوانوردی کشور در سال 1399
تعداد بازديد : 71

رویدادهای صنعت هوانوردی کشور در سال 1399

رویدادهای صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور در سال 1399 

 در این پست جذاب از عضو عزیزمون(محمد جواد علیزاده بنهنگی)قراره تمام رویداد ها و اتفاقات عجیب و شگفت انگیز و هوشمندانه صنعت هوانوردی کشور ایران را در طی سال 1399 بررسی کنیم.و قراره کل رویداد ها و حوادث را روز به روز شرح دهیم

.مطمئن باشید این سایت بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد پس درنگ نکن و این مطلب جذاب را بخوان 

.حتما نظراتتان را در انتهای همین مطلب بنویسید

حتما در سایت عضو شوید تا بتوانید از منافع سایت همچون کسب درآمد بهره مند شوید 

همچنین شما می توانید سوالات و پرسش های خود را از پشتیبان آنلاین ما بپرسید(آدمک قرمز رنگ در پایین سمت چپ سایت)امیدوارم لذت ببرید

:تهیه کنندگان

کیامهر لعل علیزاده

محمد جواد علیزاده بنهنگی

 

 2 مرداد
- در این روز دو فروند جنگنده F15 آمریکایی با رهگیری هواپیمای ایرباس 310 ماهان به رجیستر EP-MNF که با عبور از آسمان سوریه، در حال حرکت به فرودگاه بیروت بود، برای این هواپیما ایجاد مزاحمت کردند. به علت کاهش ناگهانی ارتفاع پرواز توسط خلبان، تعدادی از مسافران هواپیما دچار جراحت شدند.

 1 مرداد
ـ دو فروند از سه فروند RJ85 خریداری شده از ازبکستان توسط هواپیمایی ماهان پس از انجام چک سنگین در فرودگاه مشهد و دریافت رجیسترهای EP-MEA و EP-MEB در این روز به تهران منتقل شده و بزودی برای این شرکت بال خواهند گشود.

 25 تیر
- با پایان تایم ایرباس 310 شرکت هواپیمایی ماهان به رجیستر EP-MHO، این هواپیما در این روز آخرین پرواز خود را به مقصد کرمان انجام داد و برای همیشه در این شهر بازنشسته شد.

 9 تیر
ـ هواپیمای ایرباس 310 ماهان به رجیستر EP-MHO که از تهران به مقصد عسلویه در حال پرواز بود به دلیل نقص فنی در موتور شماره یک، در میانه راه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شیراز شد.

 31 خرداد
ـ پرواز تهران به چابهار ایران‌ایر بدلیل نقص فنی در بال هواپیمای ایرباس 319 به رجیستر EP-IEQ با تأخیر بیش از دو ساعت انجام شد. طبق برنامه، مسافران سوار هواپیما شدند و پس از گذشت بیش از یک ساعت انتظار و عدم رفع نقص، پرواز در نهایت با تعویض هواپیما و توسط دیگر ایرباس 319 این شرکت EP-IEP انجام شد.

 27 خرداد
- صبح این روز هواپیمای MD شرکت زاگرس به رجیستر EP-ZAK که پرواز چابهار به تهران را آغاز کرده بود، در میانه مسیر به علت نقص فنی در فرودگاه کرمان فرود اضطراری کرد. مسافران تخلیه نشده و پس از رفع نقص فنی و سوخت‌گیری مجدد هواپیما کرمان را ترک و به سلامت در تهران به زمین نشست.

 26 خرداد
- هواپیمای ایرباس 340 آسمان به رجیستر EP-APA که اواخر آبان سال گذشته به منظور انجام چک در فرودگاه امام خمینی زمینگیر شده بود، با اعمال تغییراتی در رنگ‌آمیزی پنجره جلو، در این روز تست‌فلایت، انجام داده و عملیاتی شد.

 17 خرداد
- در این روز سه هواپیما متعلق به سه شرکت مختلف دچار نقص فنی شدند. هواپیمای MD تابان به رجیستر EP-TBC به علت نقص فنی نتوانست فرودگاه کرمان را به مقصد تهران ترک کرده و پرواز این هواپیما لغو شد. ایرباس 300 ایرتور به رجیستر EP-MNU نیز که قرار بود پرواز تهران به مشهد را انجام دهد، به علت نقص فنی از تیک‌آف انصراف داده و به اپرون بازگشت. هواپیما هفت ساعت بعد موفق به انجام این پرواز شد. همچنین، بوئینگ 737 ساها به رجیستر EP-SIJ که بنا بود پرواز بندرعباس به تهران را انجام دهد، به علت نقص فنی، با چندین ساعت تأخیر فرودگاه بندرعباس را ترک کرد.

 

شما می توانید در پیام رسان سروش در گروه اطلاعات هوایی ما عضو شوید.در این گروه هر روز اطلاعات خوب و جذابی را به صورت بروز برای شما می گذارند و شما می توانید از مطالب جذاب آن استفاده کنید.همچنین شما می توانید سوالات و پرسش های خود را در این گروه بنویسید و ما به شما پاسخ می دهیم.

جهت عضویت بر روی این آدرس کلیک کنید.

 

 

امیدوارم از این پست لذت برده باشید.

حتما نظرات خود را در انتهای همین صفحه ارسال کنید.

حتما در سایت عضو شوید تا بتوانید از منافع سایت نظیر کسب درآمد استفاده کنید.

جهت اطلاعات بیشتر بر روی آدرس های زیر کلیک کنید

www.kiamehr85.rzb.com/post/5

www.kiamehr85.rzb.com/post/11

:تهیه کنندگان

کیامهر لعل علیزاده

محمد جواد علیزاده بنهنگی

 


www.kiamehr85.rzb.com

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید

محصولات ویژه

پشتیبانی

ابزار وبمستر

moisrex.r98.ir